fredag 16 oktober 2009

vad är det för väder? Inte okej...

Ja god morgon! Vad är det för väder man vaknar till? Snöblandat?! Usch o nej tack! Sol ska det vara eller riktigt ordentligt med snö!
Igår kväll började jag få riktigt ont i ryggen och lungorna, svårt att andas, har redan kollat upp mina lungor och dom mår hur bra som helst, (tar även bricanyl) men det är obehagligt! Men i detta fall så tror jag att jag håller på att åka på någon skit, har feber emellanåt och värk i kroppen o allmänt trött. Hmm inte bra. Lite rostig i halsen och skit i näsan har jag med... Men det är ju sånna tider nu, så vi får bara hoppas på det bästa och hålla tummarna på att det går över.

Ikväll ska jag trots detta kanske in till stan med min pappa o ta en öl eller två, trevligt trevligt :)
Mikael ska iväg på after work så vi tänkte oxå göra nåt kul... om inte det blir av så kanske vi köper hem en massa fredagsmyyys :)

Nu blir det snart frukost och våra bästa år rullar på tv nu. Hörs sen... maybe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar