fredag 23 oktober 2009

Fredag


Ville bara kika in lite snabbt. Idag har jag varit på AF och friskanmält mig. Onödigt system. Sen lämnat tillbaka skor, dock sketa snygga, men inte riktigt vinter skor det inte. Så dom får vänta. Sen bar det av till IKEA med älskling, pappa och lillebror, Leija var oxå med i bilen... Där köpte jag vi dessa läckra skålar och lite annat smått och gott. Vi skoj bråkade vid badrumsmattorna, detta resulterade i att jag slog till en nerv i min tumme så det kändes fan som om att hela hjärnan skaka :P haha. Men vi hade kul. Sen mediamarkt för att lämna in vårat surroundsystem. Där köpte även far min ett ps3 spel för allas intresse ;) Sen bar det av till My One och Huveröds för att leta ny sele till Leija, hennes som är så perfekt har nämligen gått sönder. Och hon behövde även ett lättare värmetäcke, stackarn fick verkligen agera provdocka inne på My One, expediten tyckte Leija var så himla söt och lugn så även hon ville prova ett täcke på min lilla älskling, så duktig så ;) Men det blev inget riktigt täcke, utan mer en polo/täcke, mer som ett stickat täcke, skit fräck, och NEJ jag vill inte klä upp min hund utan hon är väldigt frusen av sig. Annars skulle jag aldrig ha några "kläder"/täcken på henne. En hund är en hund och inget annat. Men hon fryser så fort hon är stilla eller är i stallet och så. Mikael hittade dock en Sverige t-shirt som han tyckte Leija skulle ha, kunde inte riktigt hålla med. Men men... det blev ingen sele idag, men jakten fortsätter imon.

Det får inte glömmas att pappa & Anthony fixat mumsigt fredagsmys när vi kom hem. Grillad kyckling med kex och ost och vitlöks bröd. Och massa godis, MUMS!
Just det... spelet dom köpte är jätte grymt ;)

Bjuder även på en bild på Leijas täcke. Jo det är ett täcke, du knäpper under magen och så täcker den hela henne, man fick även en cool "mantel" (regnkappa) till, hehe. Jag gillart och hon med tror jag, för nu behöver hon inte frysa, plus att hon såg ut att trivas. Mysan älskar värme ;)


Tjipp & god natt

2 kommentarer:

  1. glömde säga att spelet e as häftigt... länka det... o sedan vi fixat fredagsmyyyyyys--- :-) saknade bara en dotter, hade varit 110... kramiz

    SvaraRadera
  2. kom precis och tänka på det och skulle just lägga till det ;)

    SvaraRadera