söndag 18 oktober 2009

Ond söndag!

ajajaj... detta blir ett klag-inlägg. Jag har så fruktansvärt jätte ont i min kropp... Har ont från topp till tå och allra mest från midjan och upp till huvudet. Fattar inte vad detta är. Ringde sjukvårds rådgivningen igår och dom tror det är något med mina muskler... Hmm men vad. Känns fan som om jag ska dö eller krullas ihop. Fy fan vad ont jag har! Att tugga och svälja gör ont, inge ball alls. Får se om jag ska ringa igen, misstänker nämligen att jag har muskelinflammation, har haft det förut, men då gjorde det inte såhär ont. Plus att då hjälpte det med värktabletter, men inte nu inte. Ahh jag blir galen!

Så gårdagen var lugn, ja kvällen och lika så idag. Har bara varit iväg och hämtat syskon och varit vid farfars grav, han skulle ha fyllt år idag, älskar honom för alltid!
Sen handla lite mat och det blev även fetmat till middag idag, donken :) smarrigt.

Imon får vi se vad som händer om de blir fabror doktorn och om jag orkar gå till hundklubben, måste egentligen, för nu har det varit uppehåll i 2 veckor så nu vill vi verkligen dit!

Hörs imon gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar