onsdag 28 oktober 2009

Onsdag

Idag har dagen bestått av mycket tv-spelande :p

Imorse laddade jag ner ett demo (spel) på vårat ps3 som jag velat testa läääänge... Och jag blev FAST, så efter Mikael slutat jobbet blev det till att åka ut till Media Markt och köpa Heavenly Sword. Grymt är det oxå! Men jag blir fane mig fast... Känner mig helt koko i bollen nu efter att ha spelat 1,5 timme lite drygt. Kommer drömma om kineser och krig i natt :p haha...

Imon ska jag på intervju, håller ALLA tummar, går den bra börjar jag jobba på fredag igen :) Kollade upp restiden dit, ca 15-20 minuter, HELT okej om ni frågar mig. För att komma till mitt förra jobb fick jag åka buss i tjaa 2 timmar typ, fruktansvärt är ordet för det!

Sen är jag förbannad på mig själv! Måste fan ta mig i kragen och orka sätta mig på bussen till stallet! Detta håller inte, jag vill så gärna men motivationen för att åka buss är noll! Men det ska bli ändring! Har även anmält mig och pappa till handeledarkurs för körkort nu, denna gången ska jag fan ta det oxå! Skulle underlätta så mycket i min vardag! Kollade även upp att halkkörningen inte alls går ut efter 2 år utan efter 4, vilket då innebär att min fortfarande är giltig 2 år till, gött é det!

Tjipp och Hej och håll ALLA tummar för mig imon. I'll let you know ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar