torsdag 15 oktober 2009

God morgon

Idag är det inte riktigt lika kallt ute, men lika underbart väder :) Älskar solen! Man känner sig lite piggare när den lyser, fast även lite stressad, då jag är en sån person som verkligen inte vill sitta inne när det är fint väder, vill göra nåt och ta vara på det vackra vädret. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra, om jag orkar åka buss, blir det stallet, lite jobbigt bara att ha med sig Leija, måste ha koll på vart hon är så hon inte jagar stallkatten :P Annars är hon inte jobbig att ha i stallet, hon tycker det är kul :) Men jag har oxå "lovat" Birgitta att se till att Lotten & Kjell inte glömmer att ta in hennes hästar i eftermiddag, oxå därför jag funderar på när jag ska åka, visst att jag älskar att vara i stallet, men inte från 11-17 kanske?? utan att få rida? för jag orkar inte åka buss till stallet och hem. Nej tack! hmm... men vi får se hur det blir. Var ju aldrig där igår...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar