onsdag 21 oktober 2009

Oj en dag utan bloggande....

Jag bloggade ju inte igår, faktiskt för att jag inte hade så mycket att skriva om. Igår löd dagen som följande.. Trots att jag blivit rekommenderad att ligga hemma och ta det lugnt, då jag har någon virus skit i kroppen, så åkte jag, Leija, mammi, Collin, Nattis och Terra till hundklubben och tränade lite agility. Jag älskar ju den sporten! kan man kalla det sport? Jo det kan man nog för guuud vad man springer runt ;) Leija var inte alls sugen på att träna så hon fick ta det lungt och kolla på, kolla på sin läromästare, Collin. Men inte att förglömma Leija gjorde ett framsteg, hon gick in en pytteliten bit i tunneln som hon annars är livrädd för :)

Collin är helt lovely att träna med, han är för det första otroligt uppfostrad och är så fruktansvärt rolig. Har tar ju alla hinder som en dans, bara att peka ungefär, sen igår, hahaha... han skulle springa igenom tunneln, men han var så till sig att han sprang bredvid och hoppade rätt upp på den, varpå den självklart sjönk ihop och Collin bara stod där precis som "vad hände?" hehe sötnöt. Leija var otroligt svartis! Mamma springer runt o har kul me
d någon annan, nej det gick inte för sig, efter jag tränat klart med Collin ville hon bara vara med mig och lyssnade bara på mig. Sötnöt :) Sen ringde dom från ett jobb jag blivit rekomenderad till, av Nattis :) Som personlig assistent till en kvinna. Jag vet inte riktigt, då den tjänsten är på 80-100% och jag vill egentligen inte jobba så mycket just nu. Men chefen nämnde även något om vikarie, ska ringa henne så får vi se. Vore om inte annat världens chans till ett nytt jobb o att bara behöva vara arbetslös i 1 månad hade varit guld. Men som sagt jag vet inte, jobba till 22 på kvällarna, hemma vid 12 nja... Sen morgonpassen börjar 7.30 åka hemifrån vid 6 låta Leija vara hemma 10 timmar själv, nej det vill jag inte. Sen vill jag hinna med min träning. Djuren betyder ju så mycket för mig. Men åter igen, vi får se. Tisdagen avslutades perfekt med lite desperate housewifes, LOVE. Idag har dagen varit följande. Lugn! Skulle åkt till AF men mådde inge bra. Senare under morgon/förmiddan blev det en promenad med Leija. Sen har jag faktiskt bara tagit det lugnt.
Mikael och pappa, men för det me
sta Mikael har gjort trädgården höstfin :) me like! Tjipp o hej... Bjussar på en bild på Collin in action ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar