lördag 17 oktober 2009

Härlig dag


Idag har det hunnits med en hel del. Vaknar vid 9, känner mig SÅ j*vla bakfull, trots att jag inte drack mycket igår, haha.. Amatör :p Men detta reder vi snabbt bot på. Jag, Mikael och Leija åker upp till familjen Aspenskog. Där går vi ut på en lång o härlig promenad i skogen med ALLA hundarna, ja hela fem stycken. Självklart vad systrarna Aspenskog med, min älskade bästa Nattis och hennes syster Cari :) Det var riktigt härligt att gå i skogen, dom har så bra vägar och stigar att gå på. Leija är super duktig och går lös mest hela tiden, man blir riktigt stolt! :) Terra är hur fräck som helst, hon kan nämligen klättra i träd, den ni, inte alla hundar som sitter inne med en sån talang, grym är hon iaf och Nattis jobb med henne har verkligen gett resultat, så himla duktiga är dom två ihop! Riktigt kul att se. Tog jätte många fina och härliga höstkort på hundarna, kommer bjuda på ett smakprov längre upp på "the pack", har börjat kalla dom så, för dom är verkligen som en riktig flock. Även detta otroligt kul att se! Man blir upp över öronen stolt. Efter den härliga promenaden åker vi snabbt hem och byter om, sen bär det av till Torslanda och mitt gamla jobb för att hämta och lämna lite grejer. Så nu är det bye bye för gott där, känns faktiskt riktigt skönt just nu. Det med jobb kommer lösa sig. Hälsan går före allt. Sen åker vi till Ikea, där shoppar vi bl a en massa ljus, badrumsmatta mm. Nice som bara den. Sen handla, nu är vi hemma. Leija var ensam hemma hela tiden, hon är så duktig. Nu blir det lördagsmys för min del tillsammans med min älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar