torsdag 29 oktober 2009

Två timmar efter avslutad arbetsintervju

Ja då har jag hunnit vara hemma en stund och ätit och fått ett samtal. Jag FICK jobbet :D Jag börjar redan imorgon klockan 09.00. Grymt är det! Tror detta kommer bli jätte bra, tjejen jag ska jobba med verkar jätte go, lite blyg, men det släpper nog. Så så är det med det. Therese Lippens var endast arbetslös i 1 månad och nu bär det av på nytt, alldeles perfekt inför julen och allt! Gillart! Vi får bara hoppas att det är så bra som det låter, man ska ju inte vara för glad heller tycker jag, ifall det skiter sig? Men känner mig lite down faktiskt trots att det gick så bra, för när chefen ringde och sa att jag fick det så jublade jag inte jätte högt utan tackade artigt och glatt, frågade sen en fråga jag glömde ställa på intervjun angående sjukskrivning hur det går till då vi endast är 3 assistenter. Varpå hon frågade om jag ofta är sjuk, nämnde då, ärligt, min mage (glömde det under intervjun som sagt) och hon säger "okej, när jag ringde den andra tjejen som fick jobbet så blev hon överlycklig, men på dig låter det som om att du inte vill ha det" JASSÅ?! tänkte jag, jag vill jätte gärna ha det, blev bara lite stum, jag hann ju inte mer än att komma innaför dörren här hemma förens hon ringde o sa att jobbet var mitt. Men jag är iaf JÄTTE glad och hoppas nu på det bästa!

Tjipp o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar