måndag 18 juli 2011

BF+5

Jaa men HEJ... Idag är det BF+5!! Mmm ni läste rätt... Jag går alltså fortfarande på övertid! Är så jävla trött på detta! Har sen igår kväll haft massa sammandragningar, molande ryggvärk o "mensvärk", men händer det nåt vettigt, NEJ! Åhhh bäbis är helt enkelt i magen för att stanna... Antingen det, eller så kommer jag bli igångsatt, vilket jag vill undvika, vill ju ha en "normal"förlossning, få uppleva hur det är när det drar igång. Jaja... Tror tyvärr det blir ytterligare ett besök på MVC nu på torsdag, då får jag ju tid för igångsättning. Jäkla sketonge där inne ;) <3 Jag har blivit erbjuden att av en bekant, att bli fotograferad (hon jobbar som fotograf) imorgon, om bäbis är kvar i magen... och ja det verkar den ju vara. Det hade varit jätte roligt att ha proffsbilder, men just nu är jag så less på detta så jag får nog fundera ordentligt. Kommer iofs säkert att ångra mig sen om jag inte gör det..

Förresten... I lördags var vi ju iväg på fest. Det var min pappa och hans bästa vän som bjöd på party. Helgrillad gris och paella stod på menyn. Pappa och hans vän firade att de båda fyller 45 i år OCH att de varit bästa vänner i 30 år! Det ni ;) Har "snott" lite bilder från min far.



Här har vi vännerna!




Paella




Min farbror, som är kock, grillade grisen :)





Första bilden på oss, när jag är gravid


(ursäkta utväxten i huvvet ;))



<3




Min lyckliga pappa! :)





Jag, Mikael och min barndomsvän (23år) Nicklas


Vi stannade till halv tolv ungefär, sen var vi tvunga att åka hem till vovvan plus att jag var HELT färdig! Efter många timmar ståendes, värkte min kropp kraftigt! Men den tid vi var där var trevlig och pappa var väldigt nöjd med dagen o kvällen, vilket såklart är viktigast! :)




Nää nu ska jag ta en sväng med vovvan och sen vänta liiiite mycket mera till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar