tisdag 19 juli 2011

BF+6 och fotografering

Idag är dag 6 efter BF... Känns skit trist verkligen men vad gör man inte... Bäbis är dock lugnare än vanligt, men inte lung, många säger att det kan vara ett tecken?? Ut kommer bebbon iaf, förr eller senare.


Fotograferingen jag nämnde blev av. Igår kväll kom Noomi (som hon/fotografen heter) hit, hon är ju en vän till min pappa så tiden på dygnet detta gjordes spelade ingen större roll, bara det passade alla o blev gjort ;) Har ju liiite ont om tid nu. Vi fotade iaf i ca 1,5 timme. Kändes väldigt märkligt då jag verkligen INTE kan vara seriös på kort :p Men det blev iaf en massa kort tagna, efter mycket om o men. Jag gör tydligen grimaser hela tiden.. Kan jag inte tänka mig *hosthost* ;) Bilderna kommer vi få pö om pö, då hon har andra viktigare jobb som måste fixas först, vilket vi förstår! Vi är bara VÄLDIGT tacksamma att Noomi erbjöd sig och tog sig tid för detta. Här kommer iaf ett liiitet smakprov. Enjoy ;)



5 kommentarer:

  1. Jessica Renstrom20 juli 2011 kl. 07:46

    Guuud vilka fina bilder :) Ser supermysiga ut!

    SvaraRadera
  2. Ångrar att jag inte tog kort förra graviditeten då jag inte hade bristningar!
    Denna graviditet kommer inte ens det på frågan att ställa sig framför kameran!

    har du valt borås nu som sjukhus? tänkte där låter dem en bara gå över 2 veckor när östra tvingar en till 3 veckor.

    SvaraRadera
  3. Tack Jessica!

    Lorelai: photoshop är en fiffig sak annars, en riktig fotograf kan ju fixa sånt. Känns iaf kul att vi har "riktiga" bilder nu :) Ja om jag inte fött snarast blir det Borås, för igångsättning. För jag pallar INTE 2 veckor till! NO WAY! Lägger mig snart ner o ger upp :p

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på er ! Hoppas att du har hittat något att fördriva tiden med !

    SvaraRadera
  5. Caroline Lippens21 juli 2011 kl. 20:40

    Jättefina bilder verkligen!! Hoppas den tittar ut snart :) KRAM

    SvaraRadera