söndag 10 juli 2011

blädag

Denna dagen började sådäär... Vaknade vid 5 imorse och kunde bara inte somna om. Gick upp efter en stund, när då går strömmen! Jaha faaaan tänkte jag. Vad finns gentligen att göra så tidigt på morgonen, och jag var/är ju trött... Det är ju tv eller film som gäller. Men nej nej, så där satt jag. Sen för en stund sen fick jag plötsligt MEGA ont i magen! Så nu sitter jag här och lyssnar på min mages melodi och har kramper. Hej mysiga söndag, du är såå välkommen! Hela kroppen känns skit skum och det är svårt att hålla humöret på topp när kroppen inte är det... Men att vara pissless på det mesta sägs inte vara så konstigt i min situation. Och jag får hela tiden höra att jag har sååå mycket tecken på att bäbis snart är här, vet ni vad. Det känns inte som att bäbis nånsin kommer komma ut, den verkar trivas kanon! Varje gång jag får lite värkar hoppas jag för en kort sekund, men vet med mig att om en timme eller tre, så lägger de av :p

Åhh grannarnas HUNDJÄVLAR!! Skäller 24/7 mer eller mindre! Så nu fick jag sagt det med :p

Haha... Nä, får försöka rycka upp mig! Nåt som är väldigt härligt är att det är lite kyligt ute! Jag smälter inte bort :)


Kram och Hoppas Ni får en fantastisk dag!

1 kommentar:

  1. Jessica Benjaminsson10 juli 2011 kl. 10:58

    13 juli, pojke 52 cm och väger 3942 gram.

    SvaraRadera