onsdag 13 juli 2011

D-DAY

Ja idag är det omtalade beräknade förlossningsdatumet. Men ingen bäbis så långt ögat kan nå. TYVÄRR! Men jag tror som sagt att vi får vänta tills nästa vecka innan det är dags, minst! Har fått en massa tips idag, ska ta del av några och hoppas på det bästa!

Mindre kul i allt detta väntande är att jag troligen börjar bli sjuk!! Har ont i öron, hals och huvud! Öronen framför allt! WHY?!?! Har jag det inte tillräckligt jobbigt? Åhh jag är så trött på detta, hade varit en sak om jag mådde bra och "bara" längtade och väntade. Men nu är ju inte fallet så!!
Snälla bäbis var liiiite snäll mot din mor och "bli färdig" nångång! <3



  • Mamma: 9 Juli, Pojke (x)

  • Håkan 11 Juli (x)

  • Mikael 11 Juli, Pojke, 51 cm lång och 3900g (x)

  • Eleonor: 11 Juli, Flicka, 52 cm lång och 3888g (x)

  • Sara: 12 Juli, Flicka, 3700g (x)

  • Alicia, 12 Juli, Pojke, 52 cm lång och 3700g (x)

  • Jessica F: 13 Juli, Pojke, 51 cm lång och 3590g (x)

  • Jessica B: 13 Juli, Pojke, 52 cm lång och 3942g (x)

  • Lorelai: 14 Juli, Pojke, 50 cm lång och 3600g

  • Pappa: 15 Juli, Pojke

  • Jennie: 15 Juli, Flicka, 51 cm lång och 3540g

  • Jag: 15 Juli, Flicka, 50 cm lång och 3500g (men har lite andra tankar med datumet nu)

  • Annica: 25 Juli, Pojke, 50 cm lång och 3400g

  • Syster: Pojke

  • Lillebror: Pojke

  • Svärmor: Flicka

Känns skönt att ni verkar tro att vi iaf får en normal stor bäbis :) Majoriteten tror pojke... Ja vi får väl se, snart hoppas jag!

1 kommentar:

  1. moster/lillasyster13 juli 2011 kl. 23:49

    Jag tror bebis kommer på måndag en liten kille :) och Magnus tror antingen imorgon torsdag eller inte alls utan tar över din kropp :P hahaha men en kille tror han också att det blir - OM det nu kommer ut en bebis ;) haha

    /lillasyster

    SvaraRadera