onsdag 6 juli 2011

Varmt och skönt

Ja varmt har det verkligen varit idag. Vaknade lycklig, jag har SOVIT! Jag satt med datorn i sängen till 2 i natt och sen somnade jag, i våran gemensamma säng! Med endast 2 kissepauser! THANK YOU! Men konstigt nog är jag tröttare idag när jag fått sova, än när jag inte fått det :p Hehe...

Dagen tillbringades mestadels på min mors altan... Började dock med ett besök på ÖoB för "hushållsshopping", sen hem till mor för fika och slapperi på altanen. Lekte loppan med vovvan oxå, hon är helt galen i vattenslangen. Filmade lite med får se om jag KANSKE kan lägga upp den här. Hon är för jäkla söt när hon jagar strålen ;) Nu har folk börjat gissa när liten kommer, eller det har de gjort innan, men då har det mest varit "innan veckans slut" and so on... Nu sägs det datum. Mamma tror den 9:e och att det är en pojk, Håkan 11:e (just för att han o mamma reser bort då och det vore så "typiskt") Mikael tror slutet på denna veckan och att det är en pojk.... Ja Ni kan/får gärna gissa vilken dag, vikt, kön och allt det där :)
Kassörskan på ÖoB, en kille som troligen inte hade alla hästar hemma dock, han trodde den 9:e... eller 10,11,12:e... Mmm... Ut ska den oavsett sa jag då. Idag är det en vecka till BF och jag hoppas bäbis håller tidtabellen eller tom checkar "in/ut" tidigare. Men jag försöker även ställa in mig mentalt på att jag kan gå över tiden. Imorgon går vi iaf in i vecka 40... Så långt kvar är det INTE! Känns helt sjukt, så mycket blandade känslor, men såå mycket lyckliga känslor.

På tal om annat... Älsklingen stannade kvar på jobbet idag för att äntligen kolla ACn i våran bil.. Kan ju säga att våran bil är HEMSK på sommarn! Och simsalabim... Han fixade den! Duktiga du! Och lyckliga jag! Äntligen kan vi åka bil utan att smälta bort! :)

Imorgon är det dags för MVC, förhoppningsvis SISTA gången!! Håll alla tummar ni har ;) Vad som händer innan det återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar