fredag 29 juli 2011

HON ÄR HÄR!



Den 27 Juli kl.04:35 kom hon äntligen, våran underbara prinsessa! Undan gick det och stor är hon, 4240 gram och 56 cm lång! Förlossningen skedde på Östra sjukhuset och gick bra, men den var väldigt intensiv! Jag öppnade mig jätte fort, 1 cm i timmen släng dig i väggen ;) Skriver mer om den när jag fått papprena från förlossningen på måndag. Vi alla mår iaf bra och... Våran tjej vet verkligen vad hon vill och hon är HELT UNDERBAR! Vi är SÅ lyckliga!


Vi har inte riktigt bestämt vad hon ska heta ännu... Får lära känna henne lite och känna om hon passar som det vi tänkt eller ej. Nu är vi iaf hemma och njuter för fullt! Jag älskar min underbara lilla familj! <3

6 kommentarer:

  1. Grattis till Er underbart söta flicka!

    SvaraRadera
  2. Underbar! Grattis! Annica

    SvaraRadera
  3. Det är ganska vanligt att öppna sig 1cm i timmen :)

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Anonym: Ja det vet jag att det är... det jag menar är att det gjorde INTE jag.. Jag öppnade mig mkt fortare än så.. ca 8 timmar tog det, från första värken hemma, från 4 cm till 10 på 3 timmar

    SvaraRadera
  5. jag öppnade mig sista 2cm på en timma när jag kom in eftersom att jag gjorde nästan allt värkarbete hemma, men visst är det skönt när det går så fort :) hoppas ni har det bra hemma med eran lilla!

    SvaraRadera
  6. Säger grattis här med!!
    27 Juli var en väldigt bra dag! för oss båda :D

    SvaraRadera