fredag 8 juli 2011

Regn

Idag har det mer eller mindre regnat konstant. Men det har iaf inte gjort mig nåt! Jag behövde verkligen dessa regndroppar, för höll nästan på att smälta bort där ett tag ;)

Idag var jag ju på mvc igen för att kolla trycket. Trycket var ytterst lite bättre idag än igår, men ändå ingen fara. Bäbis hjärtljud var nu runt där de brukar :) <3 Fick idag bekräftat att trycket brukar gå upp några dagar innan det drar igång... Så nu bör det ju inte vara så långt borta ;) Har ju en massa andra saker som tydligen är tecken på att det snart ska vara dags. Men jag intalar mig själv det "värsta", att det är 2 veckor kvar, måste det för att försöka orka.

Folk har som sagt börjat gissa lite på "vad" bäbis är för någon :)
Jag: 15 Juli, Flicka, 50 cm lång och 3500g (magkänsla jag fick i detta nu)
Mamma: 9 Juli, Pojke
Håkan: 11 Juli
Pappa: 15 Juli, Pojke
Mikael: 11 Juli, Pojke, 51 cm lång och 3900g
Lorelai: 14 Juli, Pojke, 50 cm lång och 3600g
Svärmor: Flicka
Syster: Pojke
Lillebror: Pojke
Jessica: 13 Juli, Pojke
Ni får JÄTTE gärna fortsätta gissa! :)

Vi var och hämtade hem vagnen idag, jag kunde lixom inte hålla mig längre :) Så nu står den fint parkerad i hallen och väntar på sin passagerare.




(Det färgglada och fina lakanet har min mammi sytt :) )

3 kommentarer:

  1. När tänker tjejen komma?? Tant Kerstin har köpt present & väntar bara!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha Tant Kerstin. Tänk om jag det visste ;)

    SvaraRadera
  3. Jag gissar på pojke 25 juli (förlåt) 50 cm och 3400 g.
    Annica

    SvaraRadera