onsdag 13 juli 2011

Filmmys

Nu ikväll har jag och kärleken min kollat på två filmer och myst :)



"The other woman" Var film nummer ett. Jag gillade den! Kanske inte den "bästa" filmen o se just nu, när man väntar barn. Jag grät för övrigt som ett barn :p Men läste förut på babycenters websida att gråta till film kan bidra till att förlossningen drar igång, då nåt hormon släpper loss. hehe... Men över till filmen, helt klart sevärd! Natalie Portman, som jag normalt sett inte har som favorit, hon var iaf suverän i denna film!


"Life as we know it" Var film nummer två och även den om bebisar ;) Hehe... Den skrattade vi gott till emellan åt! Gillar båda skådespelarna som har huvudrollerna. Oxå sevärd! :)

Så det blev både gråt och skrattfest i detta hus nu i afton! Blev även uppassad med lite fotmassage, tackar vi för <3 Våran bebbo har det varit full rulle på hela kvällen och jag hoppas innerligt varje gång att den ska "spräcka" bubblan. hehe... Imorgon är det dags för ytterligare ett MVC-besök, tyvärr! Fast vi kan ju hoppas, lite iaf, att vi slipper det ;)




GOD NATT ALLES!

1 kommentar:

  1. Kan du inte dela med dig lite av tipsen som kan få igång förlissningen? :) jag har bf den 24 juli och tar gärna del av tips. Lycka till nu & hoppas den lille dyker upp snart! / Tilda

    SvaraRadera