tisdag 12 juli 2011

Ingen lust

Ja som rubriken lyder... ingen lust. Jag har inte lust till mycket nu. Går lixom bara o väntar o väntar. BF är imorgon, jag tror dock inte jag kommer föda innan helgen. Har en himlans massa tecken på att det ska dra igång, men inte fan gör de det... Känner mig bitter. Sen är det väldigt jobbigt att alla mer eller mindre är "på" och frågar och undrar om bäbis inte är ute än, eller om det är på gång. Jag vet att många menar väl, men det blir en sån jävla pressad känsla på mig. Jag kan inte styra detta, bäbis bestämmer... Det kan lika väl ta ytterligare 2 veckor. Jag LOVAR att de som bör veta när det är på gång, blir informerade och övriga ja, ni blir så klart informerade när liten tittat ut. Ingen kommer missa det ;) Men som sagt, tack för att ni tänker på oss nu när våran stora stund är nära! :)


Komsi komsi bäbis. Vi längtar efter dig! <3

1 kommentar:

  1. Hej !!!

    Vet PRICIS hur du känner, och då menar jag VERKLIGN PRECIS!!!! Gick som sagt över 8 dagar (och varje dag över tiden var som en vecka) .. . Folk skrev och ringde, hörde av sig och fråga HELA tiden... Till slut så kände jag att, nehä.. Det kommer aldrig komma någon jäkla unge, detta är bara ett skämmt hela grejen och jag blev bitter på allt och alla som "brydde" sig.... Som du skriver så får folk reda på de när den lill* är ute och dom som BÖR veta dde får reda på de när det drar igång.. Men du skall veta att du är inte på NÅGOT SÄTT konstig eller liknande som känner som du känner just nu.. Jag var mer än bitter... Speciellt när 2 st i min närvaro som va beräknade efter mig, fick före.. Då höll ja på att bryta ihop....

    Stå på dig och ta en pause från allt, ladda batterierna och TÄNK endast på dig själv, Mikael och er lilla vovvsing och givetvis på de som gör dig glad och positiv för stunden.....

    Snart är det dax och ni har snart ert underverk hos er, en obeskrivlig känsla som kommer förändra ert liv till det positiva (fastän det är så man vill dra av sig håret ibland) ha ha ha... Men som sagt... Rå om varandra och FÖRSÖK (fastän det är svårt) att njut av EGENTIDEN med Mikael och dig själv nu....

    Styrke kramar från mig och lille TOK Melwin

    SvaraRadera