torsdag 5 januari 2012

Stora tjejen!

Detta överraskade våran dotter mig/oss med idag...


"Titta pappa jag sitter" 

Hon kan dock inte sitta länge, så man får vara snabb på att ta emot henne. Men oj så duktig! Jag blev helt chockad o så stolt! :)

Natten till idag var som alla andra nätter... SEN! Frustrerande som satan! Jag vet inte vad vi ska göra.. Att gå upp "tidigt" på morgonen och sen sova mindre på dagen tycks inte direkt funka på våran lilla tjej. Hon blir inte tröttare på kvällen för det. Hon kanske helt enkelt inte är redo för att vända på dygnet..? Jaja. Hon vaknar iaf inte tidigt när hon somnar sent.

Novalie har verkligen varit en liten solstråle idag! Hon har fått mig att känna lyckorus många gånger. Hon har börjat fatta grejen med gåstolen, så nu får vi börja passa oss. När jag plockade ur diskmaskinen kom hon bestämt fram och snodde med sig ett decilitermått och en smörkniv :p Hehe goa unge. Decilitermåttet hittades senare under hennes rumpa i gåstolen ;) Hon har även hittat till spegeln i hallen. Så där kan hon stå och le åt sig själv. Hon är så jäkla go våran unge. Och bestämd! Det är antingen glada toner eller väldigt bestämda, undrar var hon fått det ifrån? Hehe..


Damen på upptäcksfärd

Jag hoppas iaf innerligt att vi får rätsida på dygnsrytmen snart, för jag orkar verkligen inte. Jag går som ett koma mest hela dagarna känns det som.

Vill även dela med mig av ett filmtips mitt i allt ;).. "Tangled" eller "Trassel" på svenska. Många har säkert sett den, men för övriga.. Både jag och Mikael gillade den. Charmig och rolig! :)

Nej nu blir det duschen och snart sängen hoppas jag :)

SLEEPTAJT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar