måndag 16 januari 2012

Promenader

Ja hela tre promenader har jag tagit idag. Det första vi gjorde i morse var att klä på oss för en promenad. Satte ner Novalie i selen och traskade ut. SÅ härligt att börja dagen med frisk luft. Natten var hemsk så jag behövde verkligen vakna till :) Sen kom min mamma förbi och vi tog en lång sväng med hundarna. Och så har jag tagit en kvällssväng med vovvan. Sweet!

Jag har ju nu en liten tid kännt att jag saknar innebanfy mycket.. Det har ju förstärkts en hel del efter att ha kollat när min lille extra bror spelat. Så nu har jag "kollat upp" lite och jag tänkte ta mig till Olofstorp någon dag och kolla in en träning med deras damveteraner, och även träna någon gång. Vill bara kolla och prata med tränaren först. Men jag behöver verkligen röra på mig, komma ut och träffa människor. Kan ju bli tokig emellanåt ;)
Jag ska försöka hinna att gå till öppna förskolan imon. Allt hänger på hur natten blir.. Blir den som i natt så vette gudarna asså... Zzzzzz. Novalie har vaknat och varit orolig mest hela tiden. Dessa perioder hon har är inge roliga alls.. Men bara att bita ihop o se glad ut :) Hon är ju det mest hela tiden om inte annat. Godisongen!

Ja vad annars idag? Jag har misslyckats med middagen idag.. Det mina vänner händer aldrig, om jag får lov att säga det utan att låta för egenkär ;) Det serverades kokt torsk med äggsås och potatis. Detta har jag gjort innan, men idag hände allt som inte ska hända :p Potatisen "glömdes av" och redningen till såsen blev kass så den var lös. Jaja, smaken var bra iaf! Sen gjorde jag morot o potatis pure till Novalie. Den misslyckades jag oxå med en aning... Hon älskar den puren för övrigt ;)

Nej mina vänner... Snart blir det en dusch o lite böner för en hyffsad natt :)

KRAMEN!

1 kommentar: