torsdag 12 januari 2012

Snörvel

Jag trodde jag höll på att bli frisk och endast fått en snabbförkylning. But nonono!!! Jag mår sämre än sämst! Så jävla bajsdåligt att tårarna rinner emellanåt! FY! Inte blir det mycket lättare när en lillaliten är GALET mammig och smågnällig mest hela tiden. Mikael blir hemma från jobbet imon, jag pallar inte själv! Våran dotter är galet söt och helt underbar! Men när hon inte somnar förens mitt i natten och det är bara jag som duger på nätterna, samtidigt som jag känner mig halvt död så är jag faktiskt inte mer än människa. Jag är ärlig, jag säger ifrån.. Jag behöver HJÄLP! Därför får Mikael vara hemma och vara pappaledig och jag sjuk.

Idag har jag till och med lämnat hunden med min lillebror.. Vi tog en snabb nypa luft jag och Novalie, välbehövligt! Och mötte min upp min bror där bytet tog plats ;) Just nu längtar jag tills Mikael kommer hem... Samtidigt som Novalie ligger i sitt babygym och är bedårande söt och rolig :) Min lilla älskling!

Pizza hade varit jävligt gött idag! Fett och jävligt... Precis så det får vara när man är sjuk! ;)

HEJPÅSIG!

1 kommentar: