onsdag 4 januari 2012

Dinner

Såå vad har denna dagen haft att erbjuda?

Jo jag har plockat undan allt julpynt och tvättat, vilket mer eller mindre är en daglig rutin.

Sen har vi varit på middag hemma hos min syster och hennes kille Mange ;) Det bjöds på tacos och chokladpudding som efterrätt.. Mumsmums! Mätta och belåtna vart vi.

Lägenheten Mange skaffat sig är jätte fin! Fick mig att längta tillbaka lite till när vi bodde i lägenheten i stan. Man hade så nära och bra till allt.. Nu har vi det bra och bättre! Med en sån liten fin skatt nu mera.. Det bästa som hänt mig!

Mikael bjöd på en ny och kanske lite bättre sida förut.. Eller vad tycks?

 
Det kanske är dags att klippa sig när man kan "clipsa" fast extentions i håret? Hehe... Vi skrattade iaf väldigt gott!!

Tack igen Sandra och Magnus.. Det var mycket trevligt! Mikael föreslog att vi skulle göra det snart igen och att vi då köper med oss eller handlar ihop och lagar maten tillsammans :) Bra förslag tycker jag!

Ohh för övrigt så somnade Novalie strax efter 00 natten till idag. Är det på väg åt rätt håll må tro? Eller var det ren tillfällighet? Hoppas går ju.


HEJPÅSIG!

1 kommentar:

  1. Tack så hemskt mycket själva,var jätte mysigt :) tycker mikAels ide låter super bra! Mer sånt här! Kärlek <3

    SvaraRadera