tisdag 10 januari 2012

Det håller i sig

Ja sjukstuga råder fortfarande här hemma. Novalie har nog nåt på gång hon med, hon har sovit mycket idag och varit små gnällig emellanåt. Min lilla skatt!

Jag är trött, vansinnigt trött.. Halsen kliar ohh fan vad den kliar :p Näsen rinner och sticks, ögonen likaså och huvudet värker.. Men det blir bättre.

Men jag kanske borde vara sjuk oftare, för oj så Mikael grejar här hemma då ;) Igår städade han toaletterna, fixade med alla 2011 viktiga papper, lagade middag, städade i köket mm. Idag har han dammsugit, lagat mat, vikt och hängt tvätt! Han kan om han vill min man ;) Där i mellan allt så har han passat upp mig och busat med våran dotter. Tack älskling för att du tar hand om mig

Imorgon återgår han till jobbet och jag och Novalie får mysa o kurera oss själva :)

Vi har börjat införa små portioner av gröt varje kväll här hemma. Planen är att det snart ska bli kvällsmål varje dag, för kanske vi får en lite mättare tjej. Som det är nu (alltid varit) äter hon tätt på kvällarna. Våran dam tycks iaf uppskatta gröten mer och mer. Idag var den dock lite överallt ;)


GODISEN

Nu ska jag förhoppningsvis sova! Fingers crossed!

NIGHTY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar