söndag 29 januari 2012

Orkar inte...

Nu orkar jag verkligen inte mer!! Min mage tar DÖD på mig!! Den blir värre o värre för varje dag!! Det gör LÖJLIGT ont! Den hindrar mig från att göra en massa saker och mitt humör är åt helvete! VARFÖR?! Vad fan har jag gjort för att få ha det så här hela tiden?!

Ta nu som exempel... Jag o min lilla familj klädde på oss för att gå ut på en härlig promenad i det underbara vädret.. Vad händer då? Jo efter knappt 5 minuter får jag vända och gå hem! För min mage rasar ihop, jag står böjd som en ostbåge på gångbarnan av smärtor! VARFÖR?!?!? *snyft* Så nu sitter jag här i soffan, under en filt medans mina finisar är ute i det underbara vädret :(


Jag ber om ursäkt om vissa ser detta som ett jävla gnällande... Men efter år av detta och tusen jävla läkarbesök utan hjälp orkar jag inte mer! Jag är väldigt tacksam över min fina familj och framför allt min fina underbara man som står ut med mig och detta! Jag älskar er alla!


HEJPÅSIG!

2 kommentarer:

  1. Har de röntgat så du inte har Njursten/gallsten?

    Jag vet så väl hur du har det. Min mage (framförallt illamående) har varit ständigt återkommande problem som också hindrat mig från mycket.

    Kram.
    Hoppetossan

    SvaraRadera
  2. Har du kollat om du är gluten eller laktosintolerant? Det kanske är nått med tarmarna eller magkatarr? Min kompis har äntligen fått göra en koloskopi p.g.a att hon haft stora problem med sig mage i några år... Har du bara ont i magen eller får du inte behålla maten ibland?
    Hoppas att du får hjälp snart!

    Kram
    Emma Mourujärvi

    SvaraRadera