onsdag 25 januari 2012

Fullrulle

Det har hänt grejer varje dag denna veckan. I måndags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde :p Igår var vi på öppna förskolan, sen åkte vi hem till min mamma då Mikael skulle ut o äta med jobbet. Jag lagade riktigt husmanskost hos mamma, köttfärslimpa med potatis och gräddsås. Efter maten fick jag så in i h*vete ont i magen!! Jag är inne i nån riktig jävla hemske period med magen! Den rasar var o varannan dag! SUGER! Trots magen var gårdagen väldigt trevlig! :)

Idag har vi varit runt på ärenden med min mamma (supriced?). Först besökte vi min syster på jobbet. Hon jobbar på "Barnens Hus", kan det bli bättre?! ;) Där fick Novalie en mössa av mormor... Tur att mormor ser till så liten är varm ;) Sen en snabb sväng till ÖoB följt av "Myrins tyg". Här ska det sys! På fredag ska min mamma hålla sykurs för mig! Hehe.. Tillsammans ska vi sy byxor till Novalie :) Jag ser verkligen fram emot det! Vi har köpt jätte fina tyger! :) Sen ska jag även sy ett nytt fodral att ha regnskyddet i... Det andra har blåst bort.

Efter Myrins åkte vi till Lerum och handlade mat.  Sen har det varit fullrulle hemma... Vi bakade pizza, hemmagjord kebabpizza. Mumsmums! Vi har även plockat o donat o hunnit kolla på ett avsnitt Criminal Minds. Personen som skriver den serien måste ju vara lite psyko ;) hehe. Men grym är den!

Imorgon blir det till o tvätta en massa sen tänkte jag att vi skulle gå upp till öppna förskolan :) Längtar till fredag, mucho! Då blir det som sagt systuga hos min mamma med semlor som fika. Mums! Det är det lilla som gör det ;)

Nej nu ska jag försöka natta mitt lilla godistroll! Som verkar vara i fullt tjå med att utföra en annan aktivitet ;)

GODNATTEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar