söndag 15 januari 2012

Dålig uppdatering

Lusten och orken för att blogga har inte funnits där. Jag har varit sjuk som ni vet.. Novalie har varit väldigt gnällig och sjukt mammig. Hon har helt plötsligt svårt att komma till ro och att leka i babygym eller liknande är bara roligt korta stunder. Vi misstänkte ju även att det var något vajsing med hennes öron. Så i fredags åkte vi till barnmottagningen i Lerum. Öronen vart helt godkända, men däremot är hon lite röd i halsen. Hon har kännts lite matt och hängig till och från under veckan, men det vore ju inte så konstigt om hon hade/har någon skit i kroppen, då både jag och Mikael varit sjuka. Våran lilla skatt!

Så har det hänt något kul under mina två dagar utan bloggande..?

Jo igår hade vi min syster på besök. Det bjöds på middag och då min syster ÄLSKAR wokat så blev det just detta. Till efterrätt blev det nybakade kladdkakemuffins med vanlijglass. Allt verkade vara väldigt uppskattat av både min syster och Mikael :) Min lillasyter fick även med sig en matlåda till jobbet.. hehe vuxet ;)

Tidigare under dagen igår var även min pappa och lillebror på besök. Då fikades det på dounuts.. Nyttigt och gott ;) Jag, Mikael och Novalie tog även en härlig promenad i det underbara vädret!

Idag ska vi kolla på lite innebandy och eventuellt ta en snabbfika hos min mor och överlämna en suprice till hennes gubbe ;)

Hoppas eran helg varit mysig. Det har min!

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar