torsdag 19 januari 2012

Sweeeeet!

Vågar jag jubla liiite utan att få det hela att vända sig igen? Novalie somnade för natten 22.45. GALET! :) Vaknade runt 1-2 och käkade... Sen var hon lite små orolig en stund, men somnade fort om... Och sov till 8.20, då vi även vaknade för dagen! Vad hände där lixom?? :D

Så färdig jublat! (snälla gode Gud och Novalie "keep up the good work") ;)

Vi har redan hunnit vara ute på en promenad, busat, tvättat en maskin och ätit frulle. Nu lite mer än 2 timmar efter vi gått upp tar sig min lilla skatt en powernap, innan vi åker ut på äventyr! Ikea, ÖoB och klädkällaren ska vi besöka idag.

Ska ni hitta på nåt kul?

För övrigt fick jag känna smaken av något annorlunda idag... Jag busade och pussade på Novalie när jag plötsligt känner en söt,sur varm smak "fylls" i min mun... Ajjemen, bebisspya i min mun! Not so hot ;)


PÖSS!

2 kommentarer:

  1. uuuuusch!
    tack gode gud har jag klarat mig från att få det i munnen! Håret och BH:n har fått sig en dusch flera gången men munnen har klarat sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var väl inte jätte mysigt. Men lite roligt, jag blev lite paff kan jag ju säga ;)

      Radera