måndag 2 januari 2012

Tufft

Ja som rubriken lyder. Det är lite tufft här hemma nu. Vi försöker ju som sagt vända tillbaka dygnet.. Det går inte så himla bra. Idag har Novalie sovit 2-2,5 timme på hela dagen, sen det att vi gick upp i morse. Trots detta ligger hon vaken nu och jag känner i varenda liten nervtråd i kroppen att hon kommer inte somna ordentligt på bra länge... Säkert inte före 3, som vanligt den senaste tiden. Jag orkar inte! Nu ikväll har jag tagit en powernap på 45 minuter för att få lite ny ork och energi för en lång natt..

I detta nu ligger Novalie i mitt knä och är lite halvt om halvt nöjd. Mitt humör och mående idag är väl sådär kan jag erkänna. Men en tripp till Allum med min mamma har vi fått till iaf :)

Fick lämnat tillbaka lite kläder och köpt lite nya :) Bland annat 2 par byxor till Novalie, hon har vuxit ur hur många par som helst! Min fina stora kofta jag köpte när vi var i allum förra veckan gick sönder idag. Satt med Novalie i knät när jag helt plötsligt känner hur tröjarmen släpper typ. Sömmarna bara släppte! FAN!

Ne nu ska jag försöka underhålla mitt lilla barn.

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar