lördag 7 januari 2012

L-ö-r-d-a-g

Ja men helloj!

Så vad har denna spännande dag haft att erbjuda?? Jo tvätt! Vi hade bokat tid i tvättstugan så dit har jag rännt samtidigt som jag tvättat här hemma. Hade massa "udda" tvätt så då blir det billigare och smidigare att boka tvättid.

Sen har vi inte gjort så mycket mer, lagat mat och busat en massa med vårat charmtroll :)

Min lillebror och pappa kom även förbi förut, pappa var rar och satte upp lite lister i vårat sovrum... tack pappa :)

Igår var vi och kollade när min extrabror spelade innebandy, det är Gothia Cup denna helgen. Det gick väl inte speciellt bra för dom tyvärr! Men oj så nostalgisk jag blev! :P Jag har ju spelat innebandy och även varit med i Gothia Cup. Så jäkla skoj! Saknar bandyn som sjutton emellanåt!!

Igår "upptäckte" jag även den värsta lukten jag någonsin har känt! Någon form av gammalt nermalt fiskkadaver låg utslängt på marken vid Lundbystrandshallarna. Vidrigt som satan!! Tyckte det luktade så överallt när vi kom hem :P Min stackars mamma trampade i det :/ fyy...

I natt somnade Novalie lite tidigare än vanligt.. Mellan mig och Mikael. Det var supermysigt! Vi låg och myste och helt plötsligt hade hon somnat.. Godisen! :)

Neej vet ni vad...
Nu ska jag och min man kika lite "Criminal Minds"

HEJPÅREEEJ!

1 kommentar:

  1. Det luktar fortfarande illa i bilen, Kenny fick kväljningar när vi åkte hem förut.

    SvaraRadera