onsdag 11 januari 2012

Inte det inte

Nej ingen sömn vart det. Jag gick och la mig och Mikael stannade uppe med Novalie, som vaknade minuten innan Mikael skulle göra mig sällskap i sängen. Precis och då menar jag verkligen precis, när jag skulle somna började Novalie skrika/gråta hysteriskt! Mikael fick henne lugn en stund innan hon satte igång igen. Omöjligt för mig att sova med andra ord. Jag tog över, men vi låg kvar i sängen en stund innan hon började igen. Så nu är vi här nere.. Novalie är på/i det enda stället som gjorde henne nöjd, gåstolen. Eller nöjd och nöjd, nöjdast iaf ;)

Nåt är det ju som pågår hos våran lilla dam.. Anar lite bekymmer med magen bland annat, det bubblar rejält där emellanåt.

Hehe i detta nu har våran dam på upptäcksfärd och upptäckte precis sig själv i hallspegel. Sötnos!

Att ha aktiviteter denna tiden på dygnet må kanske inte vara det bästa. Men det enda som funkar här just nu, efter att ha försökt få henne att somna om i ca 2 timmar.

Varje kväll ber jag lite till någon övermäktig.. Att Novalie ska somna "i tid" och inte mitt i natten. Men jag måste ha gjort något dumt nångång, för mina böner tycks inte bli hörda.

Nej vet ni vad.. färdig svamlat för mig så här mitt i natten.

NIGHTSLEEPTIGHT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar