lördag 27 augusti 2011

1 månad

Idag blir våran underbara, vackra, goa onge 1 månad :) Tänker lite på dagen hon tittade ut varje dag. Magiskt! Idag har vi bara myst en massa här hemma. Välbehövligt, för det händer saker här varje dag och jag börjar känna mig stressad över det.. Vill lixom hinna andas och landa och om inte annat, njuta av våran fina dotter. Får bli lite skärpning! Hon är ju bara så här liten nu, och aldrig mer *snyft* ;) Vi låg o hade det mysigt på ett täcke och lyckades fånga ett leende på bild. Inte den bästa bilden dock, men bättre än inget. Hon är så sööt när hon ler! Hon har även en smilgrop på höger sida! :)



Igår var vi hemma hos min pappa som bjöd på god mat, TAPAS! Det var min födelsedagspresent av honom. Det var väldigt gott och mysigt! Tack pappi!

Nu blir det mera mys, Novalie har precis ätit och sover nu i min famn, men hon kommer säkert vakna snart igen, så har hon hållt på hela dagen.. knepiga onge!

Trevlig hel på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar