söndag 21 augusti 2011

Födelsedagskalas :)

Idag har vi haft lite kalas för mig. Fyller ju 23 imorgon :) Så idag var mamma med familj, pappa, lillebror och svärfär här på fika :) Jag hade bakat äpplepaj i Kennys ära framför allt. Rar jag är ;) Jag fick kläder, presentkort, pengar, blommor och en middag. TACK ALLA <3 Alla kläder utom ett linne ska dock tillbaks till butikerna. För små storlekar, jag vill ha de lite pösigare och ett plagg missfärgades när jag tvättade det förut. Ska tilläggas att det tvättades separat. irriterande! Så det blir ytterligare en tripp till Frölunda torg, då en av affärerna bara finns där. Tråkigt ;) Här kommer ett litet bild regn från idag. Tack igen min fina familj <3



Novalie fick ett par tuffa brillor av morfar ;)



Mys med moster


Mammas kalasfina tjej <3

Pusskalas med mormor


Asså URSÄKTA frillan! En frisör behövs! ;)

1 kommentar: