tisdag 16 augusti 2011

Städat

Ja som rubriken lyder, städat, det är vad jag gjort idag mer eller mindre. Vikt tvätt, dammsugit, skurat golv och skurat hela duschen på övervåningen.. Novalie somnade nämligen så gott i sin pappas famn när de kollade på film, så jag passade på. Jag har ju typ inte kunnat städa på några månader, pga av lite allt möjligt under graviditeten.. Om inte annat så blev jag galet trött FORT och fick väldigt ont efteråt. Så nu var det nästan "roligt" att orka städa :p hehe... Nu ska jag laga middag och sen blir det att bara slappa framför tvn, för nu är jag trött ;)

Imorgon ska vi till Frölunda Torg och kolla runt lite och Novalie blir 3 veckor, torsdag hem till Mikaels föräldrar, fredag var det nåt men kommer inte ihåg och söndag är det lite kalas för mig, jag fyller 23 på måndag. Där har ni våran vecka ;)



Lite "morgonmys" med en trött tjej <3


Hoppas ni alla mår bra, för det gör vi!

1 kommentar:

  1. Silver/ ljusgrå kuddar kan bli kanon, så om mönstret är i kudden som du lutar dig emot. Söta ni é förresten, frågan är vem som är tröttast du eller Novalie. Puss

    SvaraRadera