onsdag 24 augusti 2011

4 veckor

Idag blir Novalie 4 veckor... Känns som hon funnits här mycket längre, samtidigt som det känns som tiden rusar i väg... Kollade på kort från förlossningen förut och då var hon ju liten, nu är hon verkligen stora tjejen <3 Jag tror för övrigt att hon firade sin 4 veckors dag i natt, för det känns som hon var vaken hela natten. Hon var inte ledsen, lite orolig kanske och låg mest och sprattlade och "gurglade" (lät). Vid 9 fick jag nog och bad Mikael gå upp med henne så jag kunde få sova lite iaf. Så idag har jag varit vansinnigt trött och haft huvudvärk och mitt humör är åt h-vete idag. Novalie verkar aldrig bli nöjd idag heller, vilket gör mig mer frustrerad.. Vill ju hjälpa henne.

Idag har vi verkligen fått bekräftat att hon ler, med vilje. Hon har visar smilgropen flera gånger idag när vi pratat med henne och hon tar så fint ögonkontakt. Våran underbara lillstrump! <3

Imorgon blir det en tur till Frölunda torg, jag måste byta mina födelsedagspresenter.

Jag hoppas på bättre sömn i natt, så jag är lite gladare imon.

Ha det mys alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar