tisdag 2 augusti 2011

Besök hela dagen lång

Natten har varit H-E-M-S-K.. Novalie ville INTE sova och defenitivt INTE utan mamma! Pappa funkade inte alls... La jag ner henne skrek hon, tog Mikael henne, skrek hon. MEN hon tog nappen! Vi har en väldigt snuttig bebbo... och eftersom amningen funkar så bra så testar vi nu med napp.. För jag vill inte fungera som en vandrande napp. Och hon tog den som sagt... och somnade till sist, kl 4! Sen lämnade vi sängen 12.30 idag ;) hehe... Nattbebis var det ja. Så jag är inställd på det som komma skall i natt med.. Men trots allt är hon heeeelt ljuvlig lillstrumpan <3

Idag har vi haft besök hela dagen. Började med mamma/mormor och Collin som kom på en snabb fika :) Följt av ett snabbt besök av pappa/morfar och lillebror/morbror. Nu senare i eftermiddag kom Caroline och Tobbe upp från Falkenberg... Väldigt trevligt och Novalie visade sina bästa sidor ;)

Imorgon ska vi eventuellt ut på lite äventyr.. Men nu ska jag lägga mig brevid alla mina tre älsklingar och mysa lite <3





Mina älsklingar myser <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar