söndag 28 augusti 2011

Börjar dåligt, slutar bättre

Min dag började inget vidare. Igår kväll fick jag från ingenstans, vrålont i magen och mådde illa, gick och la mig och har sen vaknat flera gånger under natten och mått skit. Novalie sov kanon i natt, så när hon vaknade vid 10.30 låg vi och hade det mysigt en stund :) Sen tog Mikael med henne ner så jag kunde vila i lugn och ro då jag fortfarande mådde skit. 13.15 klev jag upp ur sängen :p Då hade Mikael och Novalie myst framför tvn och varit ute på promenad med vovvan. Jag mådde dock fortfarande dåligt, men nu mår jag liite bättre. Jävla skit mage!! Bara lära sig leva med det, men det är inget roligt och det gör så jäkla ont i mellan åt... Sen är illamående nåt av det värsta jag vet! De första 3 månaderna som gravid var INGET roligt ska jag meddela.. För jesusiminlåda vad illa jag mådde ;) Men det var då och nu är nu!

Idag har jag bara tagit det lugnt och myst en massa med min fina dotter, som har varit heeelt ljuvlig idag! Älskar min lilla fis! Varje gång jag tittar på henne blir jag helt varm, hon är så fin våran lilla tjej och vi har sån tur att få ha henne i vårat liv <3

Natti natti alles!

1 kommentar: