torsdag 4 augusti 2011

8 dagar

Idag är Novalie 8 dagar och vi har varit hemma som en liten familj i en vecka :) Tiden har rusat iväg och jag känner mig i stort behov av ett litet "break" från verkligheten och folk. Det har varit något VARJE dag sen vårat hjärta kikade ut... Besök eller ärenden, men nu säger min kropp snart stopp! Puh... känner att jag måste få landa lite. Det är en stooor omväxling det här, men jag ÄLSKAR det!! Men jag vill hinna njuta en dag själv oxå, av min lilla familj! :)

Novalie är ju som sagt en liten nattbebbo... Hon sover nu (tex) vaknar om någon timma, och är sen vaken ett par timmar... så har de flesta nätter varit. Men sen så sover hon ju ut på morgonen dock, och det är ju inte helt fel ;) hehe...

Jag har nu kommit fram till att jag vill föda barn igen! Visst fan gjorde det ont, men det var ju så jäkla häftigt!! Alla känslor!! Underbart! Man får ju nåt så himla fint utav det <3 Jag ska ju definitivt göra det igen, minst en gång till ;)

Idag har vi varit ute på promenad, sen en snabb fika hos morfar/pappa och sen åkte vi hem till farmor och farfar (mina svärföräldrar) för att nu till sist slappa i soffan till en film... "The rite" FY FAN säger jag, kan ju säga att jag kollar inte längre! Så jävla läbbig!! Baserad på verkliga händelser är den oxå!

Imorgon är det dags för första besöket hos BVC, ska rådfråga lite om att "pumpa tuttarna" ;) how to do lixom...

Sen måste veterinären ringas... Våran lilla vovva är inte helt frisk, hon har varit lurig i måendet o beteendet bra länge nu. Först var det ögonen, sen kräkningar och nu lite annat... Måste kollas!!


Nej nu ska jag slappa lite till innan lillfisen vaknar igen.

Haaa det haaaj!

1 kommentar:

  1. Ni är en underbar kärleksfull nyskapandes familj. Älskar er alla... :)) <3 ... pappa/svärfar/morfar

    SvaraRadera