söndag 11 september 2011

återgår, fast annorlunda

Imorgon är det dags för Mikael att börja jobba igen, efter att ha varit hemma i 6,5 vecka. Det är med blandade känslor känner jag. Det ska bli skönt att få lite rutiner och att jag och Mikael får komma ifrån varandra lite, och lixom få sakna varandra. Även fast jag mest älskar att ha honom hemma! Då är det som bäst! Men samtidigt lite vemodigt, för hur ska jag klara mig ensam med Novalie hela dagarna? Jag är nog lite nervös till o med.. Tänk om hon bara skriker och vill ha sin pappa eller nåt. Ja detta ska bli ytterligare ett äventyr. Det kommer säkert gå alldeles utmärkt, men det är ändå stort på nåt vis Nu ligger allt ansvar på mig, det är ett stort ansvar. Men jag skulle inte byta bort det mot nåt!

För övrigt mår jag SKIT idag! Mår illa som jag vet inte vad och lite lättare magont, blandat med mensvärkar... JA ni läste RÄTT! Den kvinnliga skiten har återvänt!!  Jag har INTE saknat den! Jag som ammar och allt, men nejnej.. Här hinner vi precis läka, sen blir vi "attackerade" av andra roligheter... kulkul! not!

Nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv lite till. Och försöka lugna mig själv inför morgon dagen.. ALLT kommer gå bra, I just know it!

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar