onsdag 28 september 2011

Bortskämd strumpa!

Idag var jag, mamma och Novalie på "Klädkällarn".. Låt mig milt uttrycka det att våran dotter är väldigt bortskämd redan. Hon fick massa fint idag. Även lite från moster som hon köpt på HM och en mysiga overall av oss :) Tänkte lägga upp lite bilder på allt.

Overall (hm) och jacka

Massa fint av mormor och "EM" :)

Långärmade bodys av mor och far sin :)

Jätte fina kläder av moster! :)

Jag älskar verkligen "klädkällarn", det är som ett litet mini Ullared ;) Så galet, farligt billigt! Mamma fick mer eller mindre dra mig från barnavdelningen, hehe. Dyraste bodyn kostade 50:-, dyraste plagget 119:- tror jag det var. Helt okej måste jag säga, för om några månader har hon ändå vuxit ur allt, och varför då lägga en "förmögenhet" på kläder. Nej, billigt är bra och då kan man ju alltid köpa lite mer ;)

Jag köpte även garn, eftersom jag nu bestämt mig för att lära mig virka, IGEN! Ska virka en "mormorsfilt" har jag tänkt. Och det verkar funka denna gång, virkningen alltså. Nu ska jag bara finna tid till detta, i mitt mindre stressiga liv...

TACK mamma, Håkan och Sandra för de fina kläderna. Våran vackra dotter kommer bära dom med stil! ;) Extra tack till Sandra, som är världens bästa moster! Som 3 gånger (tror jag) varit inne i stan och letat efter overallen! tacktacktack!!

För övrigt vände sig Novalie från mage till rygg idag igen. Framför en galet hejjande familj! :D

Sovgottpåsig!


1 kommentar: