måndag 26 september 2011

Skrattar lite lätt.

Ja jag skrattar lite lätt åt att Mikael nu fick gå ut med hunden, i totalt ÖSREGN! Synd om hunden, som avskyr regn, men rätt så kul att Mikael blir blöt ;) Middagen är precis intagen. Blev la inget speciellt, men Mikael gillade det, det är huvudsaken tycker jag. Strumpan sussar i sin babysitter och här sitter nu jag.. Riktig seg dag idag! Vi vaknade 9 idag, det mina vänner är TIDIGT i detta hushåll.. Jag är skit seg idag och har huggande smärta till o från i bröstkorgen, jätte obehagligt. Sen har jag ont i tuttarna, varför vet jag inte, men liiite orolig är jag om detta inte vill ge med sig. Men det gör inte () ont när jag ammar, hmm...

Novalie somnade för natten vid 22 igår, jag min dumme fan låg vaken till 01.30 tiden...suck.... Angry Birds och Wordfued styr mitt liv, haha patetiskt! Trots lång sömn har strumpan sovit nästan hela dagen, dock fick jag "sitta fast" vid vagnen och vagga i ca 2 timmar, så lång tid skulle damen tydligen ha idag för att somna ordentligt.

Novalie har för övrigt en favorit låt. " I wanna rock'n'roll all night" med Kiss är det som gäller tydligen. Hon pratar och ler en massa när framför allt Mikael sjunger den för henne. Goa unge! Går i det rockiga spåret, precis som mor och far sin ;)

Jag älskar verkligen oss, vi i våran lilla familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar