måndag 19 september 2011

Trött!

Dagen har gått väldigt snabbt idag... Kanske för att vi startade den lite sent. Hehe... Men vi har iaf tagit vara på den lite. Började dagen med massa mys i sängen med Novalie :) Sen lite grötfrukost. SÅ gott, längtar redan tills imon bitti, då blire  det samma igen! Sen blev det en lååång härlig promenad med barn och hund! Hade med mig en boll ut, till Leijas stora förtjusning... Hon kissade och bajsade i turbofart och var sen redo för lek. Och hejohå så vi lekte, det har ju regnat lite och bollen hamnade i diken som var överfyllda med vatten och Leija efter bollen... Sen var det ett dike, som inte var ett dike märkte Leija, hehe... Fast hon upptäckte det lite sent, så hon ramlade ner och bollen försvann ibland ;)  Men kul och mysigt var det. Novalie låg mest nöjd i vagnen hela tiden!

När vi kom in var jag genomsvett och Leija behövde duschas... Sen lunch time och lek i babygym följt av en middagslur i min famn av Novalie :)

Nu i eftermiddag kväll har Novalie badat och är nu bara väldigt mysig!

Jag mår illa efter middagen och har lite ont i lungorna, hoppas INTE på en förkylning!!

Jag är iaf väldigt lycklig! Att vara mammaledig är helt fantastiskt skönt o mysigt!!


Nattipåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar