torsdag 15 september 2011

Sweet day

Härlig dag, som bjöd på en skön sovmorgon följt av en långpromenad tillsammans med Lisa, Texas och hundarna. Härligt!!

Sen har Novalie bara hängt med mig när jag grejjat hemma inför kvällens besök. Mikaels mor, far, farbror med fru, kom på besök. Det var trevligt :) Efter det fick Novalie sig ett gott bad, den bebbon älskar att bada!

Jag har tänkt på en sak mycket de sista dagarna.. Vi har ett väldigt snällt barn! Hon gör inte alls mycket väsen av sig.. hon ser bara väldigt nöjd ut mest hela tiden. Men det är klart hon skriker oxå, men inte hela dagar och nätter som jag förstått att bebisar kan göra. *pepparpeppar ta i trä!!*  I 2 kvällar i rad nu, har hon somnat vid 23 för natten och jag har legat i sängen innan 24.. HELT otroligt härligt!! Älskade fina unge!! Mamma älskar dig!!

Idag var jag och hämtade ut ett paket från Jollyroom. Ett babygym och hjulskydd till vagnen. Babygymet var ett fynd. Kostade ca 800 från början, nu 529 tror jag det var. Det är ju med stor lekmatta till... Jag är nöjd med leveransen. Beställde i måndags eller tisdags, då fanns inte ens babygymet på lager, de trodde jag skulle få det nästa vecka. Men som sagt, det kom redan idag! :) Däremot är det lite saker på det som gör mig misstänksam att det använts tidigare.. Hmmm me not like! Men sen är jag alltid så jävla petnoga med nya saker, så petnoga att jag kan få smått ångest alltså ( det är illa), det får INTE vara en enda skavank!! Det är lixom nytt! Men gymet i sig är verkligen jätte fint! :)

Imorgon är det fredag heeela dagen och jag, Novalie och vovvan åker troligen hem till min mamma.

(btw, jag KÄMPAR verkligen med en header!!
Inte lätt när man bara har paint på datorn. *amatör*)

Natti natti på er!

1 kommentar:

  1. Är också inne på att skaffa ett till babygym! vi har två stycken redan men det är mer babygym till minibebisar så dem tröttnar få fort på dem! Hittat ett som heter Tiny love som är en lekmatta med två bågar över sig som man kan hänga leksaker i!

    SvaraRadera