torsdag 29 september 2011

Sömntuta

Har en väldigt trött tjej idag. Hon sover ännu.. Igår kväll efter bad, mat vid 23 och blöjbyte, somnade hon gott strax innan 00. Jag la mig vid 01 och lyckades efter en stund somna... Vid 4 vaknar Novalie, jag byter blöja och ger henne nappen under tiden och jag längtade efter att amma, tömma sprängfyllda tuttar! Men tror ni inte ungen somnar om?? Detta händer aldrig annars!! Så jag ligger vaken till 6, när hon ÄNTLIGEN vill ha mat!! Tuttarna gjorde för ont för att sova, haha! Novalie har vaknat för en amning till, men nu sover hon som sagt ännu. Jag har hunnit äta frukost, vikt och lagt in tvätt, städat undan i köket och lite till.. Nu sitter jag här och hör lite gny från sängen.. Ska kolla läget hos min strumpa.


(det blev många siffror, sry!)
HEJPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar