fredag 2 september 2011

Läkarbesök och Wordfeud

Ja imorse ringde jag Vårdcentralen i Lerum.. fick en tid 11.30. Novalie var pigg idag och vaknade vid 06.30, men vid 9 fick Mikael ta henne så jag kunde sova en liiten stund till. Tror ni inte hon somnade om då! ;) Hehe... Stressade som en tok till Lerum, Novalie vaknade ju så där tajmat (stavas) och ville ha mat, sen kissade hon ner sig själv och skötbordet 2 gånger, så vi var här ifrån 11.20.. Stress som är TOTALT förbjudet för mig och min kropp! Jag måste verkligen skärpa mig! Även för Novalies skull, eller hela familjens egentligen, då alla drabbas när jag i slutändan mår dåligt. Jaja... Iväg kom vi iaf.. Fick sitta o vänta 25 minuter innan jag fick komma in. Mindre mysiga undersökningar gjordes, men kom iaf där ifrån något lugnare. Allt ser bra ut, men jag har antagligen, bortsett från det jag alltid har, även en liten inflammation i tarmarna. Läkaren sa att det är bara att härda ut typ :p Så det gör jag nu, kan ju inte ta min medicin då jag ammar. Så är det med det..

Wordfeud är även det senast här hemma. Både jag och Mikael är FAST! haha ;)

Nu sitter jag i soffan och försöker att slappna av, vi har nyss fikat och bytt blöjor och torkat en del bajs ;) Vet ni hur mycket bajs det rymmer i nåt så litet?? haha

Resten av dagen blir det bara mys! Jag och Mikael firar 5 år tillsammans och mer ska det bli ;) Me love you big time honey! <3

1 kommentar:

  1. usch stackarn! får hoppas magen lugnar ner sig snart!
    roligt att vi båda firar 5 årsdag! vi firar bröllopsdagen med en tripp till liseberg! svårt att göra något annat när man har två små barn hehe

    SvaraRadera