torsdag 1 september 2011

BVC

Idag var det dags för BVC.. Jag vaknade åter igen med magsmärtor och illamående.. Så när klockan ringde sa jag till Mikael att jag måste sova lite längre. Det gjorde vi alla, vi vaknade 50 minuter innan vi skulle vara där. Eller Novalie sov till 20 minuter innan, för att sen somna om i bilen ;p Hon väger nu 5340g och är 59,5 cm lång... Sluta väx för en liiiten stund, för min skull, hehe ;) Nej men hon ligger jätte fint på sin kurva och fick åter igen guldstjärna. Sköterskan tycker hon ser så välmående och nöjd ut, och hon tycker även det verkar som att vi gör en kanon bra jobb som föräldrar! Sånt är alltid kul o höra :)

Var hos mor min och åt middag idag.. Efter maten blev min mage RIKTIGT jäkla dålig! Fick googla lite info men till sist ringde jag 1177 (sjukvårdsrådgivningen) som sa att om det blir värre, eller jag får feber o frossa ska jag åka in direkt! Annars ska jag söka imon på vårdcentralen. FY så jävla orolig jag varit nu ikväll! Jag är ju en sån människa som oroar mig lätt och för typ allt normalt sett! Men får ta det som det kommer... Till råge på det är Novalie väldigt ledsen nu ikväll. Jag bröt ihop och böla en skvätt förut, för det gör så jäkla ont när hon gråter så otröstligt! Att lägga henne på skötbädden funkar för en stund, men så fort hon tas där ifrån är det igång igen, nu har hon dock varvat ner lite, förhoppningsvis.. Mammas hjärta!!

Ne nu ska jag försöka äta klart, är typ rädd för att äta nu...
Hoppas på en bättre dag imon, för oss alla!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar