tisdag 13 september 2011

Dag 2- det går bra nu!

Idag var dag 2 för mig och Novalie, utan Mikael. Det går väldigt bra måste jag säga. Visst allt tar lite längre tid, vilket jag måste lära mig och jag måste få lite mer rutiner på saker och ting. Men det kommer... Jag har ju flera månader på mig att lära ;)

Idag skulle vi iväg själva för första gången. Till Lerum för återträff med föräldrargruppen. Jag trodde att jag var ute i god tid, men lite stressigt blev det på slutet :p Men iväg kom vi.. Vi var inte ens sena dit.
Det var iaf väldigt trevligt att träffa alla igen! Det verkade som att alla hade släppt någon typ av spärr sen de födde barn och pratade mer än tidigare gånger. Kul!! Men jag var väl som vanligt lite extra duktig på att tjöta.. suprice ;) Det är en riktig tjejgrupp vi hamnat i.. Endast 2 pojkar och 5 flickor födda tror jag det var. Novalie sov igenom hela träffen, jag tog upp henne precis när alla skulle gå, för då var hon så varm, det var som en bastu inne i rummet. Men jag fick ju snällt lägga ner henne igen och sen dess har hon endast vaknat för mat. Tills för 1,5 timme sen, det tackar jag för! Jag känner inte för att vara vaken hela natten. Så nu hoppas jag att hon är vaken en liten stund till.

Imorgon blir det full rulle.. Umgås lite med mor och syster min och sen på eftermiddagen får vi fin besök från Falkenberg. Trevligt!



En lite äldre bild, innan dessa höststormar med full effekt kom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar