lördag 17 september 2011

Kärlek

Jag känner verkligen en sån enorm kärlek till våran dotter! Jag får starkare känslor för henne för varje dag som går, hur ska det sluta? Kommer jag spricka till sist? ;) Hehe skämt och sido. Det är UNDERBART att få uppleva så här starka känslor! Som just nu, nu ligger hon och pratar för fullt och är bara hur mysig som helst att lyssna på! Jag blir glad enda från magen, det lixom pirrar till. "Shit den bruden är knäpp/to much" kanske några tycker, men nej... Det är inte förens man får barn man verkligen vet var kärlek är tror jag. Det är det finaste som finns!


♥♥♥

Nu till nåt helt annat.. Idag var vi hemma hos min mammas gubbe, Håkans föräldrar, då hans pappa Arne fyllt 80 år! 80 bast... det är häftigt! Det var trevligt, men högljudt! Håkans systerson var där och ja det är fullt ös medvetslös! Fast nu när jag tänker efter tror jag att det ligger i hela den familjen. För de som hördes mest när vi var där, var just familjen L ;) Ni är goa men ni hörs!  Fick ett häftigt ljus med mig hem av Håkans mamma... Det skiftar färg när det är tänt.. Någon som vet hur det kan funka??

Efter kalasfikat åkte vi till Allum för att byta lite av det jag köpte i veckan, sen handla mat, för att sen åka hem och laga mat. Det bjöds på min variant av kyckligburgare, super smarriga!

Imon ska vi antagligen hem till min mor, Mikael vill se på fotboll (hmmpff...) och vi ska även gå en härlig långpromenad, precis som igår! Så skönt!

Nu sitter jag i min onepiece och bara njuter! lovelovelooovley!

PUSS på er!




2 kommentarer:

  1. Jag grubblar oxå på hur f.. dessa ljus fungerar... puss Mammi

    SvaraRadera
  2. Ja, den kärleken är så mäktig!

    SvaraRadera