måndag 9 maj 2011

bad day

Ja som titlen lyder... dålig dag. Det började redan i natt, vaknade av konstiga magsmärtor och äckelkänsla, svettades även till och från. Sov oroligt hela natten.. Sen har det varit likadant till och från under dagen. Har lite feber. Men nu är dagen snart över och en ny dag kommer.... Bäbis har varit JÄTTE aktiv hela dagen, gav mig en riktig karate spark förut som gjorde ONT!


Imorse var det iaf lite mysigt här, Nattis kom förbi med Terra, har inte träffat henne sen jag var i vecka 15, alltså snart 17 veckor sen. Vilket är helt galet för oss, vi brukar höras jämt och träffas mycket! Det har ju hänt en del på 17 veckor, magen min har ju blivit nåågot större ;) Leija och Terra var oxå väldigt glada att träffas, de två är absoluta bästa vänner. Vi gick ut och släppte dom på ängen, där de sprang och lekte nästan 1 timme :)




Nu är jag helt ensam hemma, Mikael gick hem till Braatz och tog Leija med sig, lite små skönt faktiskt, det innebär även att jag kan se "en unge i minuten" och inte hockey ;)




En "gammal" bild på bästisarna :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar