söndag 22 maj 2011

Natten

Natten har varit HEMSK!! Gick till en början och la mig för sent, var vråltrött och hade börjat må dåligt pga av det. Väl i sängen njöt jag varje sekund, tills benen började bli rastlösa.. Sen på 1 minut tvärvände det och jag mådde förjävligt! Illamående till tusen och magsmärtor så jag skakade. Vad kom det ifrån lixom?? Jag tror att bäbis aktiviter i magen har spelat in en del, börjat lära mig det nu. Bäbis levde nämligen rövare hela kvällen och natten igår och jag och min känsliga mage har lite svårt att ta det ibland. Fick sova totalt 3 timmar i natt tror jag, är inte jätte fräck idag, så det blir nog rätt lugnt.

Jag älskar våran bäbis och älskar att vara gravid, men ibland känner jag bara att jag inte orkar mer. Till exempel när det blir som det blev i natt.. Jobbigt som det är att må dåligt, då främst i magen, men det blir värre när man har en (underbar) bäbis som lever rövare. Bäbis är fortfarande i fullgång, tror den har vridit sig liite och att den nu verkligen har fötter och händer framåt/utåt, för det "flyger" grejer över magen, synliga rörelser alltså, hela tiden ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar