söndag 29 maj 2011

Mors dag

Igen har väl missat att det är mammornas dag idag?

Vi började med att åka och fira min mor. Det blev mest bara slappa och prata skit :) Mikael somnade i soffan och jag tampades med dåligt mående i omgångar och sammandragningar(??) som kommit och gått heeela dagen. Men det var trevligt som vanligt! Mamma hade även sytt färdigt bäbisens lakan till vagnen.. Jätte fint och färgglatt! Tack Mammi!

Sen bar det av vidare hem till Mikaels mor. Där bjöds det på glass och kaffe. Även där pratades det en massa skit :p oxå trevligt.

Klockan rusade iväg och vi kom på att vi skulle handla, så off to ica och shopping av nödvändigheter.. Märktes att det var söndag kväll, jätte lite folk i butiken och typ tomma hyllor.

Det har varit en väldigt akriv helg, vilket jag normalt sätt gillar, men idag har jag fanemig fått lida för gårdagen!! Mått som en kratta till och från. Kanske dags att lära sig att jag för tillfället är väldigt gravid och att det är tungt?!?!!

Det blev pizza till middag idag, sent(!) strax efter 20 kom vi hem och då var jag ju inte direkt jätte sugen på att ställa mig o laga mat... Plus att mannen ville ha pizza som bakismat!

Imorgon är det ju måndag och en fullspäckad vecka väntar, med bla systers student, föräldrargrupp och morfar som kommer ner till götet :)


Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar