fredag 27 maj 2011

Fredag hela dagen

Idag har jag haft en riktig slapp dag. Mådde ju inte helt hundra i förmiddags, men det gav sakta men säkert med sig. Skönt!

Med tanke på min extrema bäbis längtan de 2-3 senaste dagarna har jag idag kollat igenom alla bäbis kläder och så. Bara för att lixom :p hehe.... Sen ringde de från babyproffsen och sa att våran vagn har kommit, redan nu! Den skulle inte komma förens 20 Juni, men det gick undan på Emmaljunga fabriken ;) Men den får fint stå och vänta där. Med allt detta och lite till har jag ju börjat fundera ännu mer på förlossningen. Det står ju mellan Varberg och Östra, vi ska ta oss en tripp ner till Varberg och kolla hur det ser ut där. Ska bara hitta en dag som passar, de har ju bara öppet hus på tisdagar och torsdagar. Jag har oxå en känsla av att bäbis kommer kika ut tidigare, ja då menar jag inte "onaturligt" tidigt. Meeen pga av mitt uttalande nu kommer jag säkert behöva bli igångsatt eller nåt :p hehe.. Hope not!!

Nej nu ska jag fortsätta mysa i min ensamhet, Mikael nördar sig och spelar data! Där lär han sitta hela kvällen, tills jag går och lägger mig typ. Vilket jag dock funderar på att göra tidigare idag, då jag börjat må dåligt på kvällarna, tror jag blir för trött!


Ha en fortsatt trevlig fredag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar